2015. augusztus 17., hétfő

32's

FlanelsOlyan izgalmas és érdek feszítő napom volt, hogy úgy éreztem írnom kell róla.

VIICCCCCCCESSSS.

Egész nap aludtam. Ettől az esős időtől nem tudtam semmit se csinálni. Rajzoltam meg festettem zenehallgatás közben.
És Bumm ennyi.

Ma volt a festő bácsi. Mondta hogy hétfőn neki kezd a festésnék. Annyira örülök mert nekem hétfőn nyári gyakszim lesz és így nem kell azon agyalnom hogy mit csináljak, hanem már meg lesz a programom is.

Tehát jövő hét hétfőig kell valami tapéta minta vagy ötlet mert különben akkor csak sima fehér lesz a falacskám.
Viszont azt se bánnám mert akkor veszek egy csomó fekete képkeretet, amit telerakok képekkel és ott lesz a minta a dísz. Fehér falon fekete képkeret szerintem nem nézne ki rosszul.
Sőt.

Holnapra viszont tele vagyok tervekkel. Reggel korán kelek és megyek turizni!!! meg persze megveszem a füzeteket.
Két turit is útba terveztem ami a papírboltom felé van. Veszek pár új tollat és néhány dolgot is még nem csak füzetet. Bár jelenleg a turi jobban le köt.

Ah. Amúgy nem azért kezdtem bele ebbe az egészbe mert akkora kényszert éreztem, hogy írnom kell..hanem mert megint nem tudok aludni és hiányzik T.

Tudjátok, az a tipikus érzés mikor nem tudsz magaddal mit kezdeni mert folyamatosan rá gondolsz de már olyan mértékben hogy nem tudod kiverni a fejedből semmi módszerrel.

Megyek és bele fojtom a bánatom a dupla részes Dr.Csont-ba.
Augusztus 17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése